Monday, March 12, 2012

Σκιάθος - Απάντηση του Ομίλου Τουριστικής Προβολής σχετικά με τη διαφάνεια του !!!


Απάντηση σε σχόλιο στο blog σας σχετικά με την Διαφάνεια του ¨Ομιλού Τουριστικής Προβολής και Marketing” ...


Αγαπητέ φίλε,

Το 2010 ξεκίνησε μία προσπάθεια από επιχειρηματίες του νησιού να αρχίσουν να προβάλουν το νησί στα Μ.Μ.Ε. κάτι που έλειπε όλα αυτά τα χρόνια από την Σκιάθο. Με τεράστιες προσπάθειες καταφέραμε και φέραμε το STAR CHANNEL που όπως γνωρίζουμε είναι ένα κανάλι πανελλαδικής εμβέλειας με μεγάλη τηλεθεαματικότητα σε Ελλάδα και Κύπρο. Επίσης υπήρχε στο νησί δημοσιογράφος ο οποίος ενημέρωνε εφημερίδες και ιστοσελίδες ανά την Ελλάδα για όλα τα δρώμενα του νησιού.  Είναι σημαντικό να αναφέρουμε ότι όλα τα έξοδα αυτής της προσπάθειας (διαμονή, διατροφή, μετακινήσεις, μισθούς κ.α.)  έγιναν από επιχειρηματίες με μοναδικό μέλημα την ανάδειξη και διαφήμιση του νησιού. Όπως μπορείτε να καταλάβετε το ποσό που δαπανήθηκε είναι μεγάλο.  Παράλληλα έγιναν εκθέσεις ζωγραφικής σε κάποια επιλεγμένα ξενοδοχεία  σε συνεργασία με γνωστές gallery. Η έκθεση αυτή διαφημίστηκε σε όλα τα περιοδικά, εφημερίδες και ιστοσελίδες της Ελλάδας οι οποίες είναι σχετικές με την τέχνη. Τα έξοδα για όλη αυτήν την προσπάθεια επίσης επιβάρυναν κάποιους επιχειρηματίες. Σχεδόν πάντα τους ίδιους.

Το 2011 η προσπάθεια αυτή συνεχίστηκε ακόμα πιο έντονα. Το STAR CHANNEL ήταν στο νησί μας από το Πάσχα μέχρι και τέλη Αυγούστου επιτυγχάνοντας τη συνεχή διαφήμιση του Νησιού από νωρίς της τουριστικής περιόδου μέχρι και το τέλος της. Υπήρχε καθημερινή ανταπόκριση από το ASTRA TV σε όλη την Θεσσαλία, με όλα τα δρώμενα του νησιού. Υπήρξε συνεργασία με ομίλους περιοδικών  ( πάνω από 10 εβδομαδιαία περιοδικά ) ανάφεραν την Σκιάθο εβδομαδιαίως και με αυτό τον τρόπο δημιουργήθηκε ένα ισχυρό brand name το οποίο καθιερώθηκε στο μυαλό όλων. Επίσης για δεύτερη χρονιά σε διάφορα ξενοδοχεία έγιναν εκθέσεις φωτογραφίας, γλυπτών και ζωγραφικής που επίσης διαφημίστηκαν στα ανάλογα περιοδικά και εφημερίδες.  Έγινε και έκθεση από τον διάσημο έλληνα καλλιτέχνη Φίλιππο Τσιάρα όπου από μόνη της ήταν διαφήμιση για το νησί. Όπως ο καθένας μπορεί να φανταστεί όλες αυτές οι προσπάθειες είχαν μεγάλα έξοδα και ατελείωτη προσωπική δουλεία όπου πολλά άτομα εργάστηκαν εθελοντικά με μοναδικό μέλημα το καλό του νησιού. Τέλος φιλοξενήθηκε Άγγλος δημοσιογράφος ο οποίος παρέμεινε στον νησί για μία εβδομάδα και στόχος ήταν να γνωρίσει τις ομορφιές, την ιστορία και τον πολιτισμό της Σκιάθου, ώστε να τα μεταφέρει σε Αγγλικά περιοδικά και ιστοσελίδες της Αγγλίας.  Το ίδιο έγινε και με Ρώσους δημοσιογράφους ώστε να ανοιχθεί η Σκιάθος σαν προορισμός και σε αυτήν τη αγορά όπου μέχρι πρότινος ήταν άγνωστος.

Εκτός από αυτές τις κινήσεις έγιναν και άλλες ώστε να μαζευτούν έσοδα χωρίς να επιβαρυνθεί ο κάτοικος του νησιού. Επιτύχει συμφωνία με τον παγκόσμιο κολοσσό PEPSICO, όπου νερά, αναψυκτικά, χυμοί κ.α. πωλούνταν φθηνότερα και μέρη των εσόδων πήγαινε στη διαφήμιση του νησιού καθώς επίσης και σε τοπικές κοινωνικές ομάδες της Σκιάθου όπου τα είχαν ανάγκη όπως τα σχολεία. Το ίδιο συνέβη και με τις μπύρες PILLS HELLAS.Επίσης για πρώτη φορά δημιουργήθηκε ο χάρτης της Σκιάθου όπου τα έσοδα από τις διαφημίσεις πήγαιναν και πάλι για το ίδιο σκοπό .

Όλες αυτές οι προσπάθειες δημιούργησαν την ανάγκη να ιδρυθεί ο «Όμιλος Τουριστικής Προβολής και Μarketing Σκιάθου» όπου όλες οι προσπάθειες πλέον θα γίνονται οργανωμένα και τα έσοδα καθώς επίσης και τα έξοδα θα καταγράφονται επισήμως.  Αυτή τη στιγμή ο Όμιλος διοργανώνει το GAY FESTIVAL, έχει δημιουργήσει 2 portals skiathos-hotels.com και skiathosgay.com ) όπου 5 άτομα εργάζονται καθημερινώς για αυτά χωρίς να αναφέρουμε τους εξωτερικούς συνεργάτες. Έχουν υλοποιηθεί καινούριες συμφωνίες με εταιρείες τροφίμων και ποτών οι οποίες θα ανακοινωθούν σύντομα σε ανοιχτή ομιλία και με ενημερωτικά mails. Θα συνεχιστεί η διαφήμιση με όλους τους παραπάνω τρόπους και με ακόμα περισσότερα κανάλια διαφήμισης όπως είναι το ραδιόφωνο και άλλα πανελλαδικά και τοπικά κανάλια. Θα γίνουν και φέτος διάφορες εκθέσεις ζωγραφικής και φωτογραφίας ώστε να καθιερώσουμε την Σκιάθο σαν φιλότεχνο προορισμό. Αυτή τη στιγμή δημιουργείτε  ημερολόγιο και λεύκωμα από έναν από τους καλύτερους έλληνες φωτογράφους τον κ. Κυριάκο Κατσαρέα.  Προγραμματίζονται διάφορες ακόμα κινήσεις οι οποίες έχουν σαν σκοπό την έλευση επισκεπτών στο νησί μας με αποτέλεσμα την αύξηση της τουριστικής κίνησης. Όλες αυτές οι κινήσεις θα ανακοινωθούν σύντομα με τρόπο που θα γίνουν γνωστό σε όλους.

Όλοι μπορούμε να καταλάβουμε ότι όλες αυτές οι κινήσεις έγιναν με ιδιωτικά κεφάλαια. Τονίζουμε ότι μόνο τα μέλη του Ομίλου έχουν δικαίωμα στην αμφισβήτηση των εσόδων και εξόδων και κανένας άλλος. Όποιος από τα μέλη θέλει να κάνει έλεγχο στα ταμεία του Ομίλου μπορεί να περάσει οποιαδήποτε στιγμή από το γραφείο και να πραγματοποιηθεί. Οποιοσδήποτε θέλει να εγγραφεί ή να πληροφορηθεί για τις κινήσεις του Ομίλου μπορεί να περάσει οποιαδήποτε στιγμή από τα γραφεία. Όσο αφορά τον κ. Ζλατούδη και τον κ. Καραστατήρα θα θέλαμε να σας υπενθυμίσουμε ότι η Σκιάθος διοικείτε από τον Δήμο και όχι από μεμονωμένα πρόσωπα. Εκτός από δημοτικοί σύμβουλοι είναι και επιχειρηματίες του νησιού οι οποίοι έχουν βοηθήσει αφάνταστα στον Όμιλο μέχρι στιγμής.

Δε θα δεχτούμε καμία άλλη ανώνυμη καταγγελία από οποιονδήποτε γιατί νιώθουμε ότι με αυτόν τον τρόπο μειώνετε η προσπάθεια που κάνουμε τα τελευταία τρία χρόνια έχοντας σπαταλήσει δεκάδες χιλιάδες ευρώ με μοναδικό μας μέλημα το καλό του Νησιού. Είμαστε ανοιχτοί σε κάθε κριτική και σε κάθε συζήτηση μόνο όταν αυτό γίνετε επώνυμα και όχι σε blogs και σε καφενειακές τύπου συζητήσεις κρυβώμενοι πίσω από το όνομα ANONYMOUS.

Με εκτίμηση,
Όμιλος Τουριστικής Προβολής και Μarketing Σκιάθου.


No comments:

Post a Comment