Monday, April 23, 2012

Σκιάθος - Καταγγελία πολίτη για τις ξαπλώστρες στις παραλίες

Ακολουθεί email από αναγνώστη όπως ακριβώς μας το έστειλε...


" Αγαπητοί εκλεκτοί του λαού,


πριν κάποια χρόνια είχατε βγάλει μία απόφαση σχετικά με τις ξαπλώστρες και τις ομπρέλες στις παραλίες. Μία κίνηση που σε κάποιους άρεσε και σε άλλους όχι. Εμένα προσωπικά μου άρεσε αν και μου κόστισε ακριβά. Μου κόστισε ακριβά γιατί όπως ξέρουμε δεν είναι και φθηνές οι ξύλινες ξαπλώστρες. Δεν είναι άδικο όμως να την πλήρωσαν κάποιοι και όχι όλλοι? Οι καταγγελία μου αναφέρεται κυρίως στην Μπανάνα και στην Μικρή Μπανάνα. Οι κύριοι που έχουν τις ξαπλώστρες και βγάζουν αρκετά χρήματα σε αυτές τις παραλίες, με ποιο δικαίωμα επιλέγουν πόσες θα είναι ξύλινες και πόσες πλαστικές?  Οι νόμοι που βγαίνουν είναι για όλους ή υπάρχουν και εξαιρέσεις? Πάρτε τα μέτρα σας αυτό το καλοκαίρι γιατί οι νόμοι είναι για να εφαρμόζονται και όχι για να παραβλέπονται. Εγω προσωπικά θα το κυνηγήσω αρκετά αυτό το θέμα. Και δεν είμαι μόνος μου αλλά και άλλοι πολλοί  ομπρελάδες μαζί μου που έχουν αγανακτήσει με αυτό το ζήτημα. "

Πηγή: Γράμμα από αναγνώστη.

No comments:

Post a Comment