Wednesday, April 11, 2012

Απάντηση κ. Μαθηνού...

Αγαπητέ κύριε Μαθηνέ. Είμαι και εγώ ένας που θα χρησιμοποιήσει το όνομα Ανώνυμος, για τον απλό λόγο ότι εκφράζω τις σκέψεις μου και μόνο και δε θέλω να διαφημίσω τον εαυτό μου. Το ότι τα λέω εγώ δε σημαίνει ότι έτσι είναι...


Σας θεωρώ ένα από τα σκεπτόμενα και με άποψη άτομα του Δημοτικού Συμβουλίου αλλά με την ανακοίνωση σας, χάσατε στο επικοινωνιακό παιχνίδι. Χάσατε γιατί κατηγορηθήκατε για χρήματα και για το ότι δεν προσφέρεται. Και οι δύο σας οι ανακοινώσεις είχαν στόχο την ανωνυμία του blog και την ορθογραφία του. Αν θέλατε πραγματικά να απάντησετε, θα έπρεπε να πείτε αυτά που κάνετε και όχι να ελέξετε την ορθογραφία. Η μόρφωση του κάθε ανθρώπου είναι διαφορετική αλλά το μυαλό και η ψυχή μετράει. Επίσης να σας υπενθυμίσω ότι και αυτοί που σας ψήφησαν ανώνυμοι ήταν.

Συγνώμη για την ορθογραφία μου, αλλά ένα δημοτικο μπόρεσα και έβγαλα. Ίσως δε θα έπρεπε να εκφράσω την άποψη μου...

Source: Γράμμα από αναγνώστη. (Αλήθεια σας λέμε και ας είναι ανώνυμος και αυτός)


Αγαπητέ κύριε Ανώνυμε,
κατ' αρχάς να σας ευχαριστήσω για το ότι με θεωρείτε σκεπτόμενο και με άποψη άτομο!  Δεν γνωρίζω ποιος είστε αλλά πραγματικά με χαρά θα σας απαντήσω!

1ον Κατηγορήθηκα ότι πήρα χρήματα!  Όπως το λέτε είναι σαν να λαδωθηκα όπως ακούστηκε και προεκλογικά!  Αλλά η πραγματικότητα είναι ότι έχω να λαμβάνω (δεν τα έχω πάρει ακόμη) για υπηρεσίες που προσέφερα και που συνεχίζω να προσφέρω. Δεν γνωρίζω για εσάς αλλά εγώ δεν έχω την πολυτέλεια να εργάζομαι χωρίς να πληρώνομαι.

2ον.  Για το αν προσέφερα ας αφήσουμε τα νούμερα να μιλήσουν.  Πριν αναλάβω! το site του δήμου Σκιάθου δεν είχε περισσότερες  από 150.000 pageviews ετησίως,  Στοίχιζε στον δήμο Σκιάθου 40.000 ευρώ ετησίως και ο δήμος εισέπραττε περίπου 10.000 ευρώ ετησίως.   Από την ώρα που ανέλαβα εγώ την ιστοσελίδα του δήμου. το site σερβίρει σχεδόν 1.500.000 σελίδες τον χρόνο (1.480.000 για το έτος 2011) στοιχίζει στον δήμο λιγότερα από 5.000 ευρώ στο οποίο ποσό συμπεριλαμβάνεται η στέγαση σε ένα πολύ σύγχρονο data center γιατί πρέπει να λάβετε υπόψιν σας ότι το 80% των επισκέψεων δηλαδή 1.200.000 επισκέψεις γίνονται σε διάρκεια 2 - 3 μηνών, οπότε υπάρχει αυξημένη ανάγκη τόσο σε υπολογιστική δύναμη αλλά και σε bandwidth ώστε να αποφευχθεί το φαινόμενο του bottleneck (αν θέλετε μπορείτε να μου τηλ. να σας εξηγήσω τι είναι αυτό)  και επίσης συμπεριλαμβάνεται η καθημερινή υποστήριξη (με καθημερινά backup, αναβαθμίσεις λειτουργικού - ανανεώσεις περιεχομένου κατ εντολήν της υπηρεσίας κτλ) αλλά και διαφημίσεις.  Και τα αποτελέσματα των υπηρεσιών μου είναι ότι ο δήμος εισπράττει περισσότερες από 50.000 ευρώ, διευκολύνει ένα πολύ μεγάλο αριθμό επισκεπτών και προβάλει επιτυχώς ένα πολύ μεγάλο μερίδιο των επαγγελματιών της Σκιάθου.  Αν αυτά τα χρήματα αγαπητέ φίλε σου φαίνονται πολλά κάντε τους υπολογισμούς σας, αφαιρέστε τον ΦΠΑ, και διαιρέστε τα με τις 365 μέρες του χρόνου.  Αντιστοιχούν λιγότερα από 10 ευρώ την ημέρα και είναι το ποσό που πληρώνομαι για περισσότερες από 1-2 ώρες εργασίας ημερησίως, συν της ευθύνης!  Λάβετε υπόψιν σας επίσης ότι το site είχε ένα downtime μόνο 3 ώρες τα τελευταία χρόνια αναγκαστικά για να γίνουν απαραίτητες αναβαθμίσεις. Αν τα θεωρείτε πολλά θα χαρώ να συνεργαστώ μαζί σας οποιαδήποτε και αν είναι η εργασία σας. 

3ον. Ποτέ δεν έκρινα έναν άνθρωπο από την μόρφωση του και η ψυχή πραγματικά μετράει περισσότερο, αλλά αγαπητέ μου φίλε, δεν μπορεί κάποιος αμόρφωτος να υποστηρίζει ότι μας δίνει την ελευθερία του λόγου, ούτε να αναλαμβάνει ευθύνες και υποχρεώσεις στις οποίες δεν μπορεί εκ των πραγμάτων να αντεπεξέλθει.  Ο ανώνυμος φίλος ιδιόκτητης του blog, δεν είχε καν το θάρρος να δημοσιεύσει την επιστολή μου όπως ακριβώς την έστειλα αλλά έκανε τις διορθώσεις που αυτός θεώρησε ότι έπρεπε να κάνει! Αυτή την ελευθερία του λόγου παρέχει και για αυτό τον θεωρώ και κωλοτούμπα!

Καλά κάνατε και εκφράσατε την άποψη σας και συγνώμη αν παρεξηγήθηκα με την ειρωνεία μου προς τον ιδιοκτήτη του Blog σχετικά με την μόρφωσή του, αλλά θέλω να λάβετε υπόψιν σας το κατά πόσο άνθρωποι σαν και αυτόν ωφελούν το νησί. Μήπως σιγά σιγά το καταστρέφουν? και αυτό άθελα τους γιατί απλά δεν έχουν τις γνώσεις, αλλά ούτε την ικανότητα.. 

Και μια παρένθεση γιατί το διάβασα πολλές φορές στο blog, σχετικά με το  ότι όσοι σας ψήφισαν ανώνυμοι ήταν!  δεν μπορώ να το ξέρω αυτό, αλλά εγώ πάντως με την ταυτότητα μου ψήφισα. Και μην συγκρίνετε μια κρυφή δημοκρατική ψηφοφορία από επώνυμους ανθρώπους με ανώνυμες καταγγελίες σε ένα ανώνυμο blog. Η άποψή μου είναι ότι δεν συγκρίνονται.  Σας παρακαλώ γιατί και εσείς μου φαίνεστε σκεπτόμενος άνθρωπος, μην επηρεάζεστε από τα επιχειρήματα του κώλου του αγαπητού κωλοτούμπα που δεν του φτάνει η ισοπέδωση της ελευθερίας και του λόγου, τώρα έχει βάλει στο μάτι και την δημοκρατία. 

Και προς τον αγαπητό κωλοτουμπα ιδιοκτήτη του blog. 
Απαντάω στο blog σας και είναι η τελευταία φορά γιατί με ενημέρωσαν ότι αλλάξατε την επιστολή μου.  Δεν με εκπλήσσει!  ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΑΣ ΕΙΣΑΣΤΕ ότι θέλετε κάνετε! Ελπίζω τουλάχιστον την επιστολή αυτή να την δημοσιεύσετε ως έχει 

Με εκτίμηση
Ζαχαριας Μαθηνός

1 comment:

  1. pali berdeutika. to diavazeis to blog h sou to diavazoun?

    ReplyDelete