Κοινωνικά δίκτυα και εφαρμογές αναπτύσσουν Κινέζικες εταιρείες που ανταγωνίζονται τόσο το Facebook όσο και το Instagram.
Το Facebook εξαγόρασε το Instagram, την φωτογραφική υπηρεσία που επιτρέπει στους χρήστες να μεταμορφώνουν τις φωτογραφίες τους σε έργα τέχνης.
Πρόσφατα στην Κίνα παρουσιάστηκε η εφαρμογή PaPa που κάνει ακριβώς το ίδιο πράγμα.
Η εφαρμογή απευθύνεται σε Κινέζους χρήστες και έχει τις ίδιες λειτουργίες με το Instagram.
Η Κινέζικη εφαρμογή έχει και μια επιπλέον λειτουργία που επιτρέπει στο χρήστη να ακούει τα μηνύματά του με τη φωνή μιας γάτας.
Κοινώς η εφαρμογή μπορεί να διαβάσει τα μηνύματα που θα λάβει ένας χρήστης χρησιμοποιώντας την αστεία φωνή μιας γάτας.
Η εφαρμογή PaPa έφτασε τα 10 εκατομμύρια downloads μέσα σε 5 μήνες από χρήστες με κινητό iPhone ή Android.
Θέλοντας να επεκτείνει την επιτυχία της εφαρμογής της, η εταιρεία από το Πεκίνο δημιούργησε και μια εφαρμογή στα Αγγλικά που είναι διαθέσιμη στο iTunes της Apple.
Σύμφωνα με την Κινέζικη εταιρεία, η επιτυχία της εφαρμογής θα είναι μεγάλη και η εφαρμογή αναμένεται να φτάσει τους 200 εκατομμύρια χρήστες μέσα σε 3 χρόνια.
Οι Κινέζοι προγραμματιστές εστιάζουν στη δημιουργία επιτυχημένων μοντέλων εφαρμογών τις οποίες προσαρμόζουν στα δικά τους δεδομένα.
Έτσι δεν αποκλείεται το επόμενο διάστημα η επόμενη μεγάλη εφαρμογή να είναι made in China.
No comments:
Post a Comment