Στο πλαίσιο εφαρμογής του Προγράμματος Τουριστικής Προβολής 2011 – 2014, ο Δήμος Βόλου διερεύνησε τις απόψεις των επισκεπτών της πόλης για το τουριστικό προφίλ της περιοχής, μέσω μιας εμπεριστατωμένης μελέτης που εκπόνησε το επιστημονικό προσωπικό του Τμήματος Τουρισμού της Διεύθυνσης Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης.
Ειδικότερα, προκειμένου να συλλεχθούν στοιχεία για το τοπικό τουριστικό προϊόν αλλά και για να αξιολογηθεί ο βαθμός ικανοποίησης των τουριστών από την περιοχή, υλοποιήθηκαν το καλοκαίρι του 2013, δύο έρευνες πεδίου. Η πρώτη έρευνα πραγματοποιήθηκε στα καταλύματα της περιοχής του Δήμου Βόλου με σκοπό την καταγραφή της σύνθεσης των επισκεπτών αναφορικά με τον τόπο προέλευσής τους. Ουσιαστικά έγινε προσπάθεια εντοπισμού των βασικών τουριστικών αγορών αλλά και προσδιορισμού πιθανών αλλαγών στην αναλογία Ελλήνων και αλλοδαπών επισκεπτών. Η έρευνα απευθύνθηκε στο σύνολο των ξενοδοχείων της περιοχής του Καλλικρατικού Δήμου Βόλου και πραγματοποιήθηκε τηλεφωνικά.
Παράλληλα υλοποιήθηκε 2η έρευνα που αφορούσε τους επισκέπτες της ίδιας περιοχής. Η έρευνα αποσκοπούσε στην συλλογή πρωτογενών στοιχείων με χρήση ερωτηματολογίου και στόχο είχε την αξιολόγηση των χαρακτηριστικών της περιοχής ως τουριστικού προορισμού, με τα μάτια των επισκεπτών. Η διανομή των ερωτηματολογίων πραγματοποιήθηκε σε καταλύματα και χώρους συνάθροισης τουριστών με την ευθύνη των στελεχών του Τμήματος Τουρισμού. Παράγοντες που αξιολογούνται είναι η διαμονή, η διατροφή, η ψυχαγωγία, οι τιμές, οι μεταφορές και μετακινήσεις, το περιβάλλον και οι άνθρωποι, όλα δηλαδή τα στοιχεία που συνθέτουν την εικόνα που εισπράττει κάθε επισκέπτης.
magnesianews.gr
No comments:
Post a Comment