Saturday, May 3, 2014

Ανακοινωση υποψηφιότητας 'Κωνσταντίνος Ζεμπέκης'

Αγαπητοί συμπολίτες, γεννήθηκα πριν 39 χρόνια στη Σκιάθο. Πήγα σκολειό, πήγα στην σχολή ηλεκτρολόγων, στρατό και μετά βγήκα στην αγορά εργασίας.
Όλα αυτά τα χρόνια ζω με το όνειρο η Σκιάθος να είναι από τους πρώτους τουριστικούς προορισμούς στον κόσμο και
προσπαθώ μια ζωή για αυτό ,μέσα από δράσεις.
Επίσης για να μπορώ να έχω πιο ολοκληρωμένη
άποψη για τα καθημερινά προβλήματα είμαι μέλος στους εξής συλλόγους και ενώσεις :
Εμπορικό σύλλογο Σκιάθου
Ένωση Μικρασιατών Σκιάθου
Σύλλογος  «Η Σκιάθος»
Σύνδεσμος Ηλεκτρολόγων Μαγνησίας
Ένωση Επιχειρηματιών Σκιάθου (ταμίας)
Οικολόγοι Σκιάθου (ταμίας)
Γυμναστικός Σύλλογος Σκιάθου (αντιπρόεδρος)
ΔΕΥΑ Σκιάθου
Επιτροπή Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Σκιάθου
Παγκόσμια Ένωση Κτηματομεσιτών (FIABCI)
Σύνδεσμος Ελλήνων Κτηματομεσιτών
Ομοσπονδία Ιδιοκτητών Ακινήτων

Τα  τελευταία 15 χρόνια συμμετέχω ανελλιπώς σε εκθέσεις ηλεκτρολογικού υλικού, τουρισμού και κτηματομεσιτικές.
Ξέρω πως σας κούρασα δεν θα γράψω άλλα, με τον ΣΑΚΗ μιλάμε χρόνια και όταν μου είπε για την προσπάθεια που ήθελε να κάνει Πήρα Θέση και του είπα « Είμαι μαζί σου επειδή είσαι Νέος, Μορφωμένος, και Καλό Παιδί άρα κάνεις για Δήμαρχος μου. Σε ευχαριστώ για την τιμή που μου έκανες να με συμπεριλάβεις στο ψηφοδέλτιο σου».
                             
                               Με εκτίμηση Κωστής Ζεμπέκης

No comments:

Post a Comment