Wednesday, November 5, 2014

Τι μισούν οι πελάτες στα ξενοδοχεία

Η καθαριότητα στα ξενοδοχεία δεν είναι απλώς “η μισή αρχοντιά”, είναι το πρώτο πράγμα που ενδιαφέρει τους πελάτες, με το 41% να δηλώνει ότι το βρώμικο ή ακατάστατο δωμάτιο είναι το υπ' αριθμόν ένα ζήτημα που θα τους ενοχλήσει περισσότερο κατά τη διάρκεια της παραμονής τους.
 
Τα άβολα κρεβάτια και η κακή υπηρεσία έρχονται στη δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα των παραγόντων, που προκαλούν δυσφορία στους πελάτες.
Τα συμπεράσματα αυτά αναδεικνύει έρευνα του Huno.com, μιας ανεξάρτητης ιστοσελίδας σύγκρισης ξενοδοχειακών υπηρεσιών με μια λίστα 400.000 ξενοδοχείων σε όλο τον κόσμο, με απευθείας πρόσβαση δεκάδων από τις κορυφαίες ταξιδιωτικές εταιρίες στον κόσμο.
Περισσότερο για την καθαριότητα των δωματίων ενδιαφέρονται οι γυναίκες, οι οποίες με ποσοστό 48% το αναφέρουν ως πιο σημαντικό θέμα, ενώ στους άνδρες η καθαριότητα είναι σημαντική μόνο για το 29%.
Για τους άνδρες μείζονα ζητήματα στη διαμονή τους σε ένα ξενοδοχείο είναι οι διάφορες κρυφές χρεώσεις.
Περιέργως, η διακόσμηση δεν θεωρείται μείζον ζήτημα από τους ερωτώμενους στην έρευνα, καθώς έρχεται χαμηλά στην κατάταξη στους λιγότερο ενοχλητικούς παράγοντες στη διαμονή σε ξενοδοχείο. Η έλειψη ανέσεων στο δωμάτιο ακολουθεί ως ο δεύτερος λιγότερο ενοχλητικός παράγοντας.
Ουσιαστικά, δηλαδή, το πρώτο μέλημα για τον ξενοδόχο πρέπει να είναι κατ'αρχήν τα βασικά: καθαρά δωμάτια και φιλικές υπηρεσίες.
Στην έρευνα, που δημσοιεύει το ehotelier ρωτήθηκαν 200 άτομα.

Πηγή: http://www.tornosnews.gr/

No comments:

Post a Comment