Wednesday, December 31, 2014

Περιφέρεια Θεσσαλίας: όλο το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2015

Το Περιφερειακό Συμβούλιο της Περιφέρειας Θεσσαλίας ενέκρινε το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το έτος 2015, συνολικού ύψους 760.000 ευρώ.
Σύμφωνα με τη κατανομή που αποφασίσθηκε:
-Η Περιφέρεια Θεσσαλίας θα διαχειρισθεί το ποσό των 252.000 ευρώ. Ενδεικτικά για σχεδιασμό και παραγωγή αφισών και χαρτών καθώς και επίσης και ενός χάρτη τσέπης θα διατεθούν 10.000 ευρώ, για προσβολή σε Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης (κανάλια, ραδιόφωνο, διαδίκτυο) 50.000 ευρώ και για συμμετοχή σε εκθέσεις 100.000 ευρώ.
-Η Περιφερειακή Ενότητα Λάρισας θα διαχειρισθεί το ποσό των 130.000 ευρώ. Ενδεικτικά για τον σχεδιασμό και τη παραγωγή αφισών και χαρτών καθώς επίσης και ενός χάρτη τσέπης θα διατεθεί το ποσό των 5.000 ευρώ  και για προβολή σε κανάλια, ραδιόφωνο και διαδίκτυο το ποσό των 20.000 ευρώ
-Η Περιφερειακή Ενότητα Μαγνησίας και Σποράδων θα διαχειρισθεί το ποσό των 158.000 ευρώ. Ενδεικτικά για προβολή στο εσωτερικό της χώρας θα διατεθούν 10.000 ευρώ για συμμετοχή σε εκθέσεις 27.000 ευρώ και για την αναπαραγωγή όλων των παλαιών εντύπων 25.000 ευρώ.
- Η Περιφερειακή Ενότητα Τρικάλων θα διαχειρισθεί το ποσό των 120.000 ευρώ. Ενδεικτικά για τη προβολή μέσω Μ.Μ.Ε. θα διατεθεί το ποσό των 5.000 ευρώ και για τη συμμετοχή σε εκθέσεις το ποσό των 30.000 ευρώ.
- Η Περιφερειακή Ενότητα Καρδίτσας θα διαχειρισθεί το ποσό των 100.000 ευρώ. Ενδεικτικά για τη προβολή από τα Μ.Μ.Ε. θα δοθεί το ποσό των 5.000 ευρώ και για συμμετοχή σε εκθέσεις 5.000 ευρώ.
Ο τουριστικός τομέας της Θεσσαλίας
Ο Τουρισμός στην Περιφέρεια Θεσσαλίας αποτελεί αναπτυξιακό μοχλό, διαθέτει γόνιμο έδαφος για επενδύσεις παρουσιάζει πολλά πλεονεκτήματα και μπορεί να συμβάλλει στην οικονομική ανάπτυξη της περιοχής με την αύξηση του κύκλου εργασιών και του αριθμού των απασχολουμένων.
Η εξέλιξη των διαθέσιμων κλινών του θεσσαλικού τουριστικού τομέα ήταν απρόσκοπτη με ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 4% για την περίοδο 1993-2003 και 3% για την περίοδο 2003-2011.
Ο συνολικός αριθμός των διανυκτερεύσεων την περίοδο 2003-2013 αυξήθηκε κατά 64% (ετήσιος ρυθμός αύξησης 8%). Το ίδιο διάστημα οι ξενοδοχειακές μονάδες αυξήθηκαν κατά 8% και οι διαθέσιμες κλίνες κατά 14%.
Διαπιστώνεται μία αυξητική τάση στην άφιξη ξένων τουριστών (από 12% σε 19% στο διάστημα 2003-2011) και σε αυτό συνέβαλε και η λειτουργία του αεροδρομίου της Ν. Αγχιάλου.
Το 2013 η Θεσσαλία διαθέτει ισχυρό πυρήνα ξενοδοχειακών μονάδων, κάμπινγκ και δωματίων ενοικίασης με σύνολο 70.000 κλίνες.
Οι απασχολούμενοι σε τουριστικές δραστηριότητες στην Θεσσαλία αντιστοιχούν στο 7% περίπου των απασχολούμενων στον τριτογενή τομέα της Θεσσαλίας. Ο εξωτερικός τουρισμός της Θεσσαλίας καταλαμβάνει μικρό μερίδιο (ποσοστό
35-40%, έναντι 75% σε εθνικό επίπεδο) Με τις τάσεις μείωσης του οικογενειακού εισοδήματος αναμένεται να μειωθεί ο αριθμός των ημεδαπών τουριστών στα επόμενα έτη ή να μειωθεί ο αριθμός των διανυκτερεύσεων.
Η Θεσσαλία δέχεται το 5% του συνόλου των επισκεπτών της χώρας και το 2,5% των αλλοδαπών τουριστών.
Τα επίπεδα πληρότητας των ξενοδοχειακών καταλυμάτων στην Περιφέρεια Θεσσαλίας κυμάνθηκαν περί του 35% ενώ της Ελλάδας κυμαίνονται από 50% - 60%.
Σε σχέση με τις αφίξεις και διανυκτερεύσεις στα Camping, είναι προφανές ότι οι ημεδαποί τουρίστες προτιμούν τα ξενοδοχειακά καταλύματα με τις ανέσεις, που αυτά προσφέρουν. Παρόλα αυτά, το τελευταίο διάστημα, παρατηρείται μια τάση αύξησης της ζήτησης διαμονής σε Camping.
Η πληρότητα κατά τη θερινή περίοδο στα παράλια της Π.Ε. Λάρισας, στα νησιά των Σποράδων και στα παράλια της Π.Ε. Μαγνησίας είναι σαφώς υψηλότερη της μέσης ετήσιας. Σε εορταστικές περιόδους εκτός της θερινής υψηλή πληρότητα παρουσιάζουν και οι ορεινοί τουριστικοί προορισμοί της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου θα ανεβάσει τη μέση ετήσια πληρότητα και θα συμβάλλει στην αύξησης του παραγόμενου εισοδήματος των κατά τόπους τουριστικών περιοχών.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ
Στόχοι προγράμματος
Α)Αύξηση του μεριδίου της αγοράς και της ανταγωνιστικότητας του τουρισμού της Θεσσαλίας στο εσωτερικό και το εξωτερικό, με τη διατήρηση των παλαιών αγορών και την αναζήτηση νέων για την προσέλκυση ελλήνων και ξένων τουριστών υψηλού επιπέδου.
Β)Επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και άμβλυνση της εποχικότητας του τουριστικού επαγγέλματος με διαφοροποίηση του τουριστικού προϊόντος και ανάπτυξη των εναλλακτικών μορφών τουρισμού όπως:
-Θαλάσσιος τουρισμός-τουρισμός κρουαζιέρας.
-Συνεδριακός τουρισμός- ταξίδια κινήτρων
-Τουρισμός πόλεων-city breaks.
-Αθλητικός τουρισμός (αθλητικά κέντρα και αθλητικές δραστηριότητες όπως ποδηλασία, σκοποβολή, κ.λ.π.)
-Χειμερινός τουρισμός (χιονοδρομικά κέντρα, χειμερινές δραστηριότητες στη φύση)
-Μαθητικός-εκπαιδευτικός τουρισμός.
-Τουρισμός Φύσης-Οικοτουρισμός-περιπατητικός τουρισμός (Μονοπάτια, θαλάσσιο πάρκο, περιοχές natura, δραστηριότητες στη φύση-τοπικά προϊόντα)
-Ο πολιτιστικός τουρισμός (αρχαιολογικοί χώροι, μνημεία, μουσεία, λαογραφία, ήθη-έθιμα και παραδόσεις, γαστρονομία, πολιτισμικές εκδηλώσεις κ.λ.π.).
-Θρησκευτικός τουρισμός.
-Γαστρονομικός τουρισμός και οινοτουρισμός
-Ιαματικός τουρισμός-spa.
-Καταδυτικός Τουρισμός (προβολή σε ειδικά περιοδικά).
Εκθέσεις -Δράσεις
Η Περιφέρεια Θεσσαλίας δύναται να συμμετάσχει ενεργά στις Εκθέσεις του εξωτερικού, σε συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού – E.O.T. που αποτελούν αγορές-στόχοι για την τουριστική ανάπτυξη της περιοχής.
Στις Εκθέσεις αυτές στόχος είναι η προβολή της περιοχής τόσο μέσω έντυπου όσο και ηλεκτρονικού υλικού ενώ συγχρόνως  επιδιώκεται:
-Η διοργάνωση παρουσιάσεων του τουριστικού μας προϊόντος σε δημοσιογράφους.
-Η διοργάνωση workshops με toυr operators, στελέχη αεροπορικών εταιριών κλπ.
-Η παράλληλη προβολή των τοπικών μας προϊόντων με την διοργάνωση λ.χ. ημέρας παραδοσιακών γεύσεων, οινογνωσίας κλπ όπου τοπικά προϊόντα και εδέσματα θα προσφέρονται στους επισκέπτες της έκθεσης
-Η πραγματοποίηση διαγωνισμών και κληρώσεων με έπαθλο δωρεάν διαμονές-φιλοξενίες στην περιοχή σε συνεργασία με επαγγελματίες του Νομού.
-Η υποστήριξη παρουσίας μας στης Εκθέσεις με ενημερωτικά Newsletters, Δελτία Τύπου, δημοσιεύσεις σε εφημερίδες, συνεντεύξεις κλπ.
-Η επιδίωξη της όσο το δυνατόν μεγαλύτερης συμμετοχής όλων των εμπλεκόμενων Φορέων και κινητοποίηση της ομογένειας στις εκθέσεις εξωτερικού.
-Η κινητοποίηση των άλλων Φορέων όπως η ΠΕΔ Θεσσαλίας, Δήμων, Επιμελητηρίων, Ενώσεων Ξενοδόχων κλπ για το συντονισμό δράσεων και την κοινή συμμετοχή σε εκθέσεις.
-Η διανομή ενιαίου τουριστικού υλικού της Περιφέρειας.
Οργάνωση Παρουσιάσεων στο Εξωτερικό
Προτείνεται η συμμετοχή μας στις ακόλουθες διεθνείς τουριστικές εκθέσεις:
-ΟΥΤΡΕΧΤΗ - VAKANTIEBEURS, 13-18/1/2015
-BIENNΗ - FERIEN, 15-18/1/2015.
Εναλλακτικά ή και παράλληλα προτείνεται η συμμετοχή  στην έκθεση ΒΙΕΝΝΗΣ, WIENER HERBST SENIOREN MESSE (Νοέμβριος 2015), εξειδικευμένη έκθεση με θέμα τον τουρισμό τρίτης ηλικίας.
-ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ – ΕΜΙΤΤ, 22-25/1/2015
-ΝΤΙΣΕΛΝΤΟΡΦ - ΒΟΟΤ, 17-25/1/2015.
Εναλλακτικά ή και παράλληλα προτείνεται η συμμετοχή στη διεθνή τουριστική έκθεση στις ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ - SALON DE VACANCES, 5-9/2/2015
-ΣΤΟΥΤΓΑΡΔΗ - C.M.T., 17-25/1/2015.
-ΤΕΛ ΑΒΙΒ- ΙΜΤΜ, 10-11/2/2015.
-ΜΙΛΑΝΟ - ΒΙΤ, 12-14/2/2015.
-ΜΟΝΑΧΟ - F.RE.E, 18-22/2/2015.
-ΣΟΦΙΑ-INTERNATIONAL TOURISM FAIR-HOLIDAY & SPA, 12-14/2/2015.
-ΒΕΛΙΓΡΑΔΙ - INTERNATIONAL FAIR OF TOURISM, 19-22/2/2015.
-ΠΡΑΓΑ - HOLIDAY WORLD, 19-22/2/2015.
-ΒΕΡΟΛΙΝΟ - Ι.Τ.Β., 4-8/3/2015.
-ΒΟΥΚΟΥΡΕΣΤΙ* - ROMEXPO, 12-15/3/2015.
-ΝΥΡΕΜΒΕΡΓΗ - FREIZEIT, GARTEN & TOURISTIK, 18-22/3/2015.
Εναλλακτικά ή και παράλληλα προτείνεται η συμμετοχή μας στην έκθεση ΣΤΟΥΤΓΚΑΡΔΗΣ – C.M.T., 17-25/1/2015.
-ΜΟΣΧΑ - ΜΙΤΤ, 18-21/3/2015.
Εναλλακτικά ή και παράλληλα προτείνεται η τουριστική έκθεση στην ΜΟΣΧΑ - I.T.M. INTOURMARKET, 14-17/3/2015.
-ΠΑΡΙΣΙ - SALON MONDIAL DU TOURISME, 19-22/3/2015.
-ΛΕΥΚΩΣΙΑ - ΤΑΞΙΔΙ, 24-26/4/2015.
-ΝΤΥΣΕΛΝΤΕΡΦ – TourNatur, Σεπτέμβριος 2015.
-ΛΟΝΔΙΝΟ - WTM, 2-5/11/ 2015.
-ΒΑΡΣΟΒΙΑ ΠΟΛΩΝΙΑ ΤΤ 2015, Νοέμβριος 2015
-ΒΑΡΚΕΛΩΝΗ – ΕΙΒΤΜ (Νοέμβριος 2015)
Εναλλακτικά ή και παράλληλα προτείνεται η έκθεση συνεδριακού τουρισμού  ΦΡΑΝΚΦΟΥΡΤΗ – ΙΜΕΧ, 19-21/5/2015
-ΕΛΣΙΝΚΙ – ΜΑΤΚΑ 15-18/1/2015
-ΜΑΔΡΙΤΗ – FITUR 28/1-1/2/2015
-ΒΟΥΚΟΥΡΕΣΤΙ, ΠΟΛΩΝΙΑ –ROMEXPO 12-15/2/2015
-ΧΕΡΙΝΓΚ, ΔΑΝΙΑ – FERIE FOR ALLE 20-22/2/2015
-ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ, ΒΕΛΓΙΟ – SALON DES VACANCES 5-9/2/2015
-ΠΕΚΙΝΟ, ΚΙΝΑ - ΒΙΤΕ 26-28/6/2015
Οργάνωση Παρουσιάσεων στο εσωτερικό
Προτείνεται η συμμετοχή στις ακόλουθες Εκθέσεις:
-Στη ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ - PHILOXENIA, (Νοέμβριος ‘15).
-Στην ΑΘΗΝΑ - ΕΚΘΕΣΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΩΝ ΠΡΟΟΡΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ (Μάιος ‘15).
-Στο ΒΟΛΟ - ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΠΑΝΟΡΑΜΑ.
Κλαδική έκθεση στην οποία δίνεται ιδιαίτερη έμφαση σε διάφορους παραγωγικούς τομείς της Μαγνησίας και της Θεσσαλίας γενικότερα.
-Σε ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΠΟΛΕΙΣ όπου πραγματοποιούνται κλαδικές – εμπορικές εκθέσεις μεταξύ των οποίων Πολυκλαδική Έκθεση Λάρισας  Εμπορική και βιοτεχνική Έκθεση Καρδίτσας, κά.
-Σε κάθε έκθεση που θα εκτιμηθεί αναγκαία η παρουσία της Περιφέρειας Θεσσαλίας και των τεσσάρων Περιφερειακών Ενοτήτων.
Προωθητικές ενέργειες
Δημιουργία stand σε κεντρικά σημεία επαρχιακών πόλεων της Βόρειας Ελλάδας (Θεσσαλονίκη, Καβάλα, Ιωάννινα, Κοζάνη κλπ) απ’ όπου θα διανέμετε έντυπο και ηλεκτρονικό υλικό, θα δίνονται γενικές πληροφορίες ενώ σε συνεργασία με επαγγελματικούς και άλλους φορείς της Θεσσαλίας όπως Επιμελητήρια, Ενώσεις Αγροτικών Προϊόντων, Συνεταιρισμούς, Συλλόγους κλπ θα διοργανώνονται διάφορες εκδηλώσεις προκειμένου να γνωρίσουν τα τοπικά προϊόντα προσελκύοντας έτσι το ενδιαφέρον τόσο των επισκεπτών όσο και επαγγελματιών για τυχόν συνεργασίες.
Η δράση μπορεί να υποστηριχθεί από αντίστοιχη κινητή μονάδα ενημέρωσης.
Λοιπές Δράσεις-διαφήμιση
-Καταχωρήσεις σε περιοδικά και εφημερίδες τουριστικού ενδιαφέροντος, στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό, με μεγάλα αφιερώματα στην Θεσσαλία.
-Σε έντυπα που εκδίδουν τα γραφεία Ε.Ο.Τ., εξωτερικού.
-Σε έντυπα-εφημερίδες που εκδίδουν σύλλογοι της Ελληνικής Ομογένειας.
-Σε ετήσιους τουριστικούς καταλόγους με έμφαση στους τουριστικούκαταλόγους τουριστικών πρακτόρων του εξωτερικού που εξειδικεύονται σε πακέτα για την περιοχή.
Οι παραπάνω διαφημίσεις μπορούν να γίνουν είτε με αφιερώματα (κείμενα –φωτογραφίες) είτε με μακέτες.
-Διαφημιστικά μηνύματα στα ραδιόφωνα όλης της χώρας
-Προβολή της Θεσσαλίας στα κρατικά & περιφερειακά κανάλια στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό, με διαφημιστικά σποτ.
-Συμπαραγωγή τηλεοπτικών εκπομπών, παραγωγή αφιερωμάτων, ντοκιμαντέρ και λοιπών εκπομπών για την περιοχή σε συνεργασία με ξένους και ελληνικούς τηλεοπτικούς σταθμούς, διαφημιστικές εταιρείες, τα γραφεία ΕΟΤ εξωτερικού και λοιπούς φορείς.
-Διαφημιστικές καταχωρήσεις σε μεγάλες πύλες του διαδικτύου, καθώς επίσης και στα αεροδρόμια, ειδικά στο αεροδρόμιο της Ν. Αγχιάλου και στα αεροσκάφη αεροπορικών εταιρειών ή στις ιστοσελίδες τους-των εταιρειών όπως ενδεικτικά αναφέρουμε της RYANAIR, της AIRBERLIN, της TRANSAVIA κ.ά. για την προβολή της περιοχής.
-Διαφημιστικά σποτ στα Κ.Τ.Ε.Λ. της Περιφέρειας Θεσσαλίας και σε άλλες τυχόν Περιφέρειες όπου υπάρχει η αντίστοιχη υποδομή (π.χ. Θεσσαλονίκη).
Όλα αυτά θα πραγματοποιούνται δίνοντας έμφαση στους προορισμούς της Θεσσαλίας.
Λοιπές Δράσεις-Έντυπο υλικό
-Αναπαραγωγή των παλαιών φυλλαδίων της κάθε Π.Ε. και τα οποία θα τυπωθούν στις ανάλογες γλώσσες των Εκθέσεων που συμμετέχουμε με τις σχετικές διορθώσεις.
-Αναπαραγωγή των τουριστικών οδηγών των Π.Ε. με τις σχετικές διορθώσεις.
-Αναπαραγωγή εντύπων θεματικού Τουρισμού “ΟΡΕΙΒΑΤΙΚΑ ΜΟΝΟΠΑΤΙΑ’’ ‘’ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΜΝΗΜΕΙΑ’’ “ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ’’ “OΛΥΜΠΟΣ’’,
“ΣΠΟΡΑΔΕΣ’’, “ΠΗΛΙΟΥ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ’’, “ΑΤΜΟΣ ΞΑΝΑ’’ σε 3 γλώσσες (Ελληνικά–Αγγλικά–Γερμανικά)
-Σχεδιασμός και αναπαραγωγή των D.V.D. των 4 Π.Ε.
-Σχεδιασμός και παραγωγή εντύπου με το οποίο θα αναδείξουμε την πολιτιστική μας κληρονομιά όπως αρχαιολογικοί χώροι (Αρχαίο Θέατρο), μνημεία, μουσεία, Πινακοθήκες κ.λ.π. σε Ελληνικά και Αγγλικά
-Σχεδιασμός και παραγωγή αφισών και χαρτών, καθώς επίσης και ενός χάρτη τσέπης.
-Σχεδιασμός και παραγωγή εντύπου για την γαστρονομία της Θεσσαλίας.
-Σχεδιασμός και παραγωγή εντύπου για τον Συνεδριακό Τουρισμό, όπου θα καταγραφούν όλα τα Συνεδριακά κέντρα της Θεσσαλίας.
-Σχεδιασμός και παραγωγή σακούλας και φακέλου για την διανομή του υλικού.
-Προμήθεια εξειδικευμένων εκδόσεων όπως: φωτογραφικών λευκωμάτων, βιβλίων, καταλόγων καταλυμάτων, ειδικών αφιερωμάτων, εντύπων προβολής εναλλακτικών μορφών τουρισμού, ημερολογίων, κλπ.
Λοιπές Δράσεις –διάφορα
-Αξιοποίηση της υπάρχουσας ιστοσελίδας www.thessaly.gov.gr και η συνεχής επικαιροποίηση των στοιχείων της (σύστημα διαχείρισης περιεχομένων INTERNET)
α. την τεχνική της υποστήριξη, (domain name, φιλοξενία, ενημέρωση στοιχείων κλπ)
β. «στήσιμο» και μετάφρασή της και σε άλλες γλώσσες (αγγλικά-γερμανικά κλπ)
γ. τον εμπλουτισμό της και με νέα δεδομένα καθώς επίσης και διαφημιστική προβολή αυτής σε διάφορες πύλες του διαδικτύου, όμοια και για τις ιστοσελίδες των Π.Ε.
-Συμμετοχή σε cluster, αναπτυξιακά και ευρωπαϊκά προγράμματα και διεθνή δίκτυα.
-Δημιουργία δικτύου Ελλήνων και ξένων δημοσιογράφων με φιλοξενία, εφοδιασμό τους με πληροφοριακό υλικό, αναμνηστικά κλπ.
-Δημιουργία δικτύου Ελλήνων και ξένων τουριστικών πρακτόρων με φιλοξενίες, ενημερωτικές συναντήσεις, προσφορά αναμνηστικών, εφοδιασμό τους με πληροφοριακό υλικό κλπ.
-Δημιουργία δικτύου Συλλόγων και Σωματείων μεγάλων επιχειρήσεων όπως ΔΕΗ, ΟΤΕ, Τραπεζών, Πανεπιστημιακών Ιδρυμάτων κλπ όπου αφού γίνει καταγραφή τους θα σταλούν ενημερωτικά έντυπα.
-Ενημέρωση για τις δυνατότητες εκπαιδευτικών επισκέψεων στην περιοχή, γραφείων α/βάθμιας και β/βάθμιας εκπαίδευσης, 15μελών επιτροπών, συλλόγων διδασκόντων και συλλόγων γονέων και κηδεμόνων επιλεγμένων σχολείων με αποστολή υλικού.
-Σχεδιασμός και παραγωγή ενός νέου D.V.D. της Περιφέρειας, σε τρείς γλώσσες (Ελληνικά- Αγγλικά – Γερμανικά)
-Ανανέωση φωτογραφικού αρχείου
-Αποστολή υλικού στην Ελλάδα και το εξωτερικό (όπως σε γραφεία ΕΟΤ, σε συλλόγους, για εκδηλώσεις, συνέδρια, και σε κάθε ενδιαφερόμενο.
-Αγορά ή δημιουργία διαφημιστικών δώρων για προσωπικότητες και επισκέπτες των Εκθέσεων
-Οργάνωση Εκδηλώσεων Τουριστικού χαρακτήρα στα πλαίσια των Εκθέσεων
-Την οργάνωση ενός Συνεδρίου Τουριστικού περιεχομένου με συμμετοχή όλων των εμπλεκομένων με τον Τουρισμό φορέων σε Θεσσαλικό επίπεδο.
-Κατασκευή και τοποθέτηση info kiosk.
-Δράσεις προβολής τουριστικών και άλλων υποδομών αεροδρομίων (Ν. Αγχιάλου–Σκιάθου), λιμένων, λοιπών εγκαταστάσεων όπως συνεδριακών χώρων, χιονοδρομικών κέντρων κλπ, με διοργάνωση–συνδιοργάνωση ημερίδων, ενημερωτικών εκδηλώσεων, συμμετοχή σε εκθέσεις, αποστολή
υλικού, διαφημιστική προβολή, κ.λ.π.
-Αποστολή ενημερωτικών newsletters
-Ενημέρωση με περιοδείες και συσκέψεις όλων των αρμοδίων φορέων σε θέματα τουρισμού.
-Συμμετοχή και διοργάνωση συνεδρίων σεμιναρίων, ημερίδων, εκθέσεων, αθλητικές και πολιτιστικές εκδηλώσεις κλπ. σε συνεργασία με επαγγελματικές ενώσεις, συλλόγους, σωματεία και λοιπούς φορείς.
-Δράσεις για το Καταδυτικό πάρκο Παγασητικού.
-Δράσεις για την ανάδειξη του τρένου του Πηλίου.
-Δράσεις για την προσέλκυση κρουαζιερόπλοιων-Μαρίνες.
-Εκπαίδευση προσωπικού.
-Επικαιροποίηση και ανατύπωση-αναπαραγωγή των ακόλουθων εντύπων- υλικών σε διάφορες γλώσσες και ικανές ποσότητες ανάλογα με τις ανάγκες , των τεσσάρων Π.Ε.:
α. του τουριστικού χάρτη των Π.Ε. ή δημιουργία και παραγωγή νέου
β. διαφημιστικών τσαντών, αφισών διαφόρων θεμάτων και μεγεθών.
-Παραγωγή νέου υλικού όπως των υπαρχόντων εντύπων και σε νέες γλώσσες (μετάφραση, στήσιμο εντύπου και παραγωγή), εντύπου για τον μαθητικό – εκπαιδευτικό τουρισμό στα ελληνικά, εντύπου με την παραγωγική φυσιογνωμία της Θεσσαλίας, Φύση – δραστηριότητες – προϊόντα, εντύπου για το χιονοδρομικό κέντρο του Πηλίου,  εντύπου για τον αθλητικό τουρισμό και τις δραστηριότητες στη φύση κ.α.
Λοιπές Δράσεις-Εκδηλώσεις
Η κάθε Περιφερειακή Ενότητα της Θεσσαλίας θα συνεχίζει τις θεσμοθετημένες εκδηλώσεις που είχαν τα προηγούμενα χρόνια όπως :
-Στη Περιφερειακή Ενότητα ΛΑΡΙΣΑΣ
Εκδήλωση “ΜΕ ΘΕΑ ΤΟ ΑΙΓΑΙΟ’’
Εκδήλωση “ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΟΛΥΜΠΟΥ’’
-Στη Περιφερειακή Ενότητα ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ & ΣΠΟΡΑΔΩΝ
Διοργάνωση συνεδρίου, ημερίδας ή έκθεσης για τον τουρισμό κρουαζιέρας, τον καταδυτικό τουρισμό, την προσέλκυση πτήσεων στα αεροδρόμια Αγχιάλου και Σκιάθου ή άλλο θέμα, που θα συμβάλει στην προώθηση του τουρισμού καθώς και κάθε δράσης στην οποία έχει συμμετάσχει η Π.Ε. Μαγνησίας τα περασμένα έτη ή δράσεις που θα θεσμοθετηθούν μελλοντικά.
-Στη Περιφερειακή Ενότητα ΤΡΙΚΑΛΩΝ
Εκδήλωση: ΤΣΙΤΣΑΝΕΙΑ 2015
-Στη Περιφερειακή Ενότητα ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ

Εκδηλώσεις: ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΛΙΜΝΩΝ, ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΕΙΑ & ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΘΕΑΤΡΟΥ, EX TERRA.
Πηγή: http://www.tornosnews.gr/

No comments:

Post a Comment