Thursday, April 9, 2015

TUI Ρωσίας: Τι ειπώθηκε στο ετήσιο συνέδριο στο Belek της Τουρκίας- Υποδοχή με κόκκινο χαλί, τριαντάφυλλα και σαμπάνια- Γιατί ανεβαίνει το Μαυροβούνιο

Με κόκκινο χαλί, τριαντάφυλλα και ένα ποτήρι σαμπάνια υποδέχθηκαν στο αεροδρόμιο οι Τούρκοι διοργανωτές τους 200 Ρώσους ταξιδιωτικούς πράκτορες της TUI Ρωσίας και δημοσιογράφους από τα κορυφαία ρωσικά μέσα ενημέρωσης, που πήγαν στο Belek για το ετήσιο συνέδριο της TUI Ρωσίας, το οποίο πραγματοποιήθηκε από τις 29 Μαρτίου έως τις την 1η Απριλίου.



Το ετήσιο συνέδριο με τον τιτλο "TUI COLORS CONFERENCE" ξεκίνησε το 2012 και συνεχίζεται πλέον κάθε χρόνο με τη συμμετοχή τουλάχιστον 200 ταξιδιωτικών πρακτόρων, διευθυντών και γραφείων πωλήσεων απ΄όλη τη Ρωσία.

Οι συμμετέχοντες έμειναν στο πολυτελές θέρετρο Gloria Golf Resort. ένα οικολογικά φιλικό ξενοδοχείο, που βρίσκεται 7 χιλιόμετρα από το κέντρο του Belek, σε μια μοναδική τοποθεσία, με το ποτάμι που τρέχει κατά μήκος της ακτογραμμής, σε μια έκταση 120.000 τετραγωνικών μέτρων. που περιβάλλεται από ένα καταπράσινο τοπίο. Το ξενοδοχείο έχει τη δική του αμμώδη παραλία, που εκτείνεται 300 μέτρα, 8 πισίνες, υδάτινο πάρκο και πολλά άλλα στοιχεία εκτός από το θέρετρο πέντε αστέρων.

Οι συμμετέχοντες χωρίστηκαν σε σε 4 ομάδες σύμφωνα με το "χρώμα" του συνεδρίου (κόκκινο, μπλε, κίτρινο και πράσινο). Το συνέδριο άνοιξε ο διευθυντής μάρκετινγκ της Tui Ρωσίας Ivor Vukelik και η διευθύντρια διαχείρισης των πωλήσεων της TUI Natalia Smirnova. O Ivor Vukelik μίλησε για τα σχέδια της TUI Ρωσίας για το καλοκαίρι του 2015, συνοψίζονται τα αποτελέσματα του 2014 και είπε στους ταξιδιωτικούς πράκτορες για την μοναδική ιδέα των κλαμπ αναψυχής, που έγινε διαθέσιμο στους ρώσους πελάτες της TUI φέτος.

Όπως έχει γράψει το tornosnews, η TUI Ρωσίας αποφάσισε να μυήσει φέτος τους Ρώσους τουρίστες στη φιλοσοφία των κλαμπ διακοπών, που καλύπτουν διαφορετικές κατηγορίες τουριστών, Η κρίση που αντιμετωπίζει η ρωσική τουριστική βιομηχανία, όπως είπε ο κ.Vukleik, αποτελεί μια καλή στιγμή για την TUI Ρωσίας να εισέλθει στην αγορά με κάτι ποιοτικά νέο.

Κάθε κατηγορία τουριστών έχει διαφορετικές ανάγκες ξεκούρασης στις διακοπές, τόνισε. Γι αυτό, τα ξενοδοχειακά προϊόντα της TUI, όπως τα ξενοδοχεία Sensimar, που απευθύνονται σε ζευγάρια άνω των 35 ετών, τα Slub Magic Life - για οικογένειες που αγαπούν τα σπορ και την ενεργό animation, κλαμπ που καλύπτουν οικογένειες με παιδιά, άλλα που απευθύνονται σε νέους που θέλουν χορό και βραδυνές παραστάσεις, που αλλάζουν κάθε μέρα, αθλητισμό, σέρφινγκ και καταδύσεις, θα προσφερθούν φέτος στη ρωσική αγορά. Για τις νέες οικογένειες Ρώσων προσφέρεται ήδη το ξενοδοχείο πέντε αστέρων Fun & Sun Jacaranda στο Belek.

Ο κ.Vukelik τόνισε ότι η τάση αυτή, των διαφοροποιημένων προϊόντων διακοπών, υπάρχει στην Ευρώπη τα τελευταία 10 χρόνια, υπογραμμίζοντας ότι οι Γερμανοί, οι Άγγλοι και οι Σκανδιναβοί για παράδειγμα επιλέγουν κατά 80% τέτοια πακέτα της TUI. O ίδιος θεωρεί ότι πλέον είναι ώριμες οι συνθήκες για να συμβεί αυτό και στη ρωσική αγορά. Αυτό άλλωστε δείχνει και έρευνα που διενήργησε στη ρωσική αγορά η GfK για τις προτιμήσεις των Ρώσων στα τουριστικά πακέτα.

Οι πελάτες επιθυμούν να πάρουν τη μέγιστη άνεση, εξυπηρέτηση και ποιότητα για τα χρήματα που δίνουν.Η TUI προχωρεί ήδη σε στοχευμένη προσέγγιση των κοινών που ενδιαφέρονται για το κάθε προϊόν της, χρησιμοποιώντας όλες τα σύγχρονα μέσα μάρκετινγκ. Ο κ.Vukelik εκτιμά ότι μπορούν να συνυπάρξουν σε τέτοια ξενοδοχεία Ρώσοι και Ευρωπαίοι, αν και έχουν διαφορετικές συνήθειες στη διασκέδαση, στη χαλάρωση, στην αναψυχή.

Όπως και σε όλες τις αγορές, όπου δραστηριοποιείται η TUI, και στη Ρωσία ο στόχος είναι τα διαφοροποιημένα προϊόντα να καλύπτουν το 80% των προτάσεων του χαρτοφυλακίου της. Η έννοια των club επιδιώκεται να καλύψει το 43% των πωλήσεων το 2015, το 60% το 2016 και το 80% το 2017. Αν και λόγω των τάσεων, που επικρατούν τώρα στη ρωσική αγορά, ο τελικός στόχος μπορεί να επιτευχθεί νωρίτερα, μέσα σε δυο χρόνια.

Τα επώνυμα προϊόντα της TUI θα προωθηθούν στην αγορά με οργανωμένη καμπάνια που έχει επιμεληθεί η διαφημιστική BBDO. Η εκστρατεία αυτή έχει σχεδιαστεί για να υποστηρίξει το κάθε προϊόν στη συγκεκριμενη αγορά-στόχο. Η καμπάνια θα αναπυχθεί σε δυο φάσεις, μια τώρα τον Απρίλιο και η δεύτερη τον Ιούνιο και Ιούλιο, ενώ θα υπάρξει και υπαίθρια διαφήμιση, καθώς και ηλεκτρονικό μάρκετινγκ.

Σύμφωνα με τον κ Vukelik, κάθε χρόνο όλο και πιο σημαντικό ρόλο διαδραματίζει το Διαδίκτυο για τους ταξιδιώτες. Έρευνα της Gfk έδειξε ότι το 86% των ερωτηθέντων στη Μόσχα και την Αγία Πετρούπολη έχουν ως πιο σημαντική πηγή αναζήτησης πληροφοριών το διαδίκτυο, όπου ψάχνουν για σχόλια και για σύγκριη τιμών,

Παρά τα προβλήματα, όπως τονίστηκε στο συνέδριο, οι Ρώσοι θα συνεχίσουν να ταξιδεύουν, επιλέγοντας όμως πιο οικονομικά πακέτα. Η TUI επέλεξε φέτος περισσότερα ξενοδοχεία 3 και 4 αστέρων, ενώ σην Ισπανία, Κροατία και Μαυροβούνιο εισήγαγε τα ιδιωτικά διαμερίσμστα.

Ανεβαίνει το Μαυροβούνιο γιατί δεν έχει βίζα

Η TUI Ρωσίας περιμένει και φέτος πρώτος προορισμός των Ρώσων να είναι πάλι η Τουρκία, ενώ θα ανεβεί σημαντικά το Μαυροβούνιο, γιατί είναι είναι η μόνη χώρα χωρίς βίζα για τους Ρώσους σε όλη την ευρωπαϊκή Μεσόγειο, μειώνοντας έτσι τα έξοδα και τη γραφειοκραία γις τους Ρώσους.

Το Μαυροβούνιο μπορεί να γίνει best seller για τους Ρώσους γιατί επιπλέον στα θέρετρα του Μαυροβουνίου υπάρχει εξυπηρέτηση στα ρωσικά, ενώ οι ξενοδόχοι προσφέρουν εκπτώσεις 30%.

Οι Ρώσοι γενικά επιλέγουν υπηρεσίες all inclusive, συμπεριλαμβανομένης και της δωρεάν πρόσβασης Wi-Fi (ακόμη και στα λεωφορεία που τους μετακινούν).

Πηγή : tornosnews.gr 

No comments:

Post a Comment