Wednesday, March 14, 2012

100+1 χρόνια Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης


Τη ζωή και το έργο του μεγάλου Σκιαθίτη διηγηματογράφουΑλέξανδρου Παπαδιαμάντημελετούν και προσεγγίζουν μαθητές, πανεπιστημιακοί, λογοτέχνες, ηθοποιοί, κληρικοί και δημοσιογράφοι, στο μαθητικό συνέδριο«100+1 χρόνια Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης» που θα λάβει χώρα στην ...
Κωνσταντινούπολη, στο Ζωγράφειο Λύκειο, από τις 15 έως τις 18 Μαρτίου 2012, το οποίο διοργανώνουν το Ζωγράφειο Λύκειο και τα Εκπαιδευτήρια Μαντουλίδη, υπό την αιγίδα του Οικουμενικού Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως.
Στο μαθητικό συνέδριο θα πραγματοποιηθούν εισηγήσεις, συζητήσεις...
αλλά και θεατρικά δρώμενα, εικαστικές και μουσικές συνθέσεις, video και εγκαταστάσεις για τις θεματικές ενότητες:
• Παπαδιαμάντης και θεολογία
• Ο Παπαδιαμάντης και η ελληνική πολιτισμική παράδοση
• Παπαδιαμάντης και γλώσσα
• Παπαδιαμάντης και Ανατολή
• Ο Παπαδιαμάντης στο σχολείο
• Παπαδιαμάντης και παιδιά
• Ο Παπαδιαμάντης από την ιστορία στη λογοτεχνία
• Παπαδιαμάντης και εθνική ταυτότητα
• Παπαδιαμάντης και Έλληνες δημιουργοί
Παράλληλα, θα πραγματοποιηθούν αναγνώσεις διηγημάτων του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη σε εκκλησίες της Πόλης (Αγία Τριάδα Ταξίμ-Πέρα, Παναγία Εισοδίων του Πέρα, Παναγία της Μουχλιώτισσας, Παναγία των Βλαχερνών). Αποσπάσματα από το έργο του Παπαδιαμάντη θα διαβάσουν ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος, οι ηθοποιοί Άγγελος Αντωνόπουλος και Νένα Μεντή, οι συγγραφείς Ζυράννα Ζατέλη, Θωμάς Κοροβίνης, Κώστας Ακριβός και μαθητές.
Στο σyνέδριο συμμετέχουν 12 σχολεία από την Ελλάδα, (δημόσια: Γυμνάσιο Σκιάθου, 14ο ΓΕΛ Θεσσαλονίκης, 2ο ΓΕΛ Θέρμης) και (ιδιωτικά: Εκπαιδευτήρια Μαντουλίδη, Κολλέγιο Αθηνών, Κολλέγιο Ψυχικού, Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος-Pierce, Γερμανική Σχολή Αθηνών, Εκπαιδευτήρια Γείτονα, Γεννάδειος Σχολή, Εκπαιδευτήρια Αθηνά, Ιδιωτικά Σχολεία «Άξιον»), τρία ομογενειακά σχολεία της Πόλης (Ζωγράφειο, Ζάππειο, Μεγάλη του Γένους Σχολή) και περισσότεροι από 150 μαθητές.
Το συνέδριο θα μεταδίδεται διαδικτυακά μέσω της ιστοσελίδας:

source: efimerida-sporades.blogspot.com

No comments:

Post a Comment