Thursday, March 8, 2012

Value for money / yoghurt with honey


Έγραφα χθες για το value for money και πόσο σημαντικό είναι για την αγορά. Όμως, όμως, όμως …


 ούτε το value for money, ούτε το yoghurt with honey είναι ικανά να αλλάξουν το δυσμενές κλίμα που έχει δημιουργηθεί στις σχέσεις Ελλάδας – Γερμανίας και το οποίο σε καμία περίπτωση δεν εκφράζει τα πραγματικά αισθήματα της πλειοψηφίας, Ελλήνων και Γερμανών. Το γεγονός ότι δεν θέλεις να καλέσεις κάποιον στο σπίτι σου για dinner, δεν σημαίνει απαραίτητα ότι είναι και αιτία για να τον βρίζεις και να του φορτώνεις τα δικά σου λάθη, πολύ δε περισσότερο όταν είναι, με διαφορά, ο μεγαλύτερος εμπορικός σου εταίρος.
Τι σημαίνει 30% πτώση της γερμανικής αγοράς; Πολύ απλά, 700 χιλ. τουρίστες λιγότεροι, όπερ μεθερμηνευόμενον, 450 εκατ. λιγότερα έσοδα και 20.000 θέσεις απασχόλησης λιγότερες. Τότε το «κλίμα» θα  στραβώσει ακόμα περισσότερο, αλλά δεν είναι σίγουρο ότι θα υπάρχει γάιδαρος …

source:greektourismblog.com

No comments:

Post a Comment