Thursday, October 18, 2012

O Γρηγορης Μπάκας μιλάει για τη Σκιάθο !!!


Είναι στιγμές χαλάρωσης που ψάχνω στην πινακοθήκη του μυαλού μου εικόνες που μου κάνουν κλικ και σκέφτομαι την αγαπημένη μου Σκιάθο! Καλημέρα καλησπέρα καληνύχτα.. Είτε την δείς μέρα απόγευμα η νύχτα το νησί σε μαγεύει! Ξεκίνησα να πηγαίνω για δουλειά στο νησάκι του παγασητικού το 2006 και απο τότε δεν υπάρχει καλοκαίρι να μην την επισκεφτώ. Δεν ήξερα που ηταν, δεν ήξερα πως φτάνει κάποιος εκεί και τώρα μετά απο τόσα χρόνια ψάχνω τρόπους όταν πηγαίνω να μην θέλω  να φύγω! 

Πρόκειται για ένα μοναδικό νησί με μοναδικούς ανθρώπους. Ο πρόεδρος ξενοδόχων κ. Γιάννης Κουκουλάκης είναι ένας απο αυτούς! Ένας άνθρωπος πρώτα άνθρωπος και μετά επιχειρηματίας! Έχοντας στο πλευρό του, τους γιους  του (Μάκη & Βασίλη). Τα τελευταία χρόνια υπάρχει ο όμιλος Επιχειρηματιών αποτελούμενος απο ανθρώπους που θέλουν το νησί να βρίσκεται στην κορυφή του τουρισμού! Μετα από μεγάλες προσπάθειες η Σκιάθος μπορεί να καυχιέται οτι είναι ο νούμερο ενα καλοκαιρινός προορισμός! 

Θέλω να ευχαριστήσω μέσα απο τη καρδιά μου τον πρόεδρος κ. Γιάννη για τις μοναδικές εμπειρίες που μου προσφέρει μέσα απο την δουλειά μου! Καλό θα είναι  να ακολουθήσουν όλοι την προσπάθειά του! Ευχαριστώ και συγγνώμη που δεν θα κάνω τελικά το γάμου μου στην Σκιάθο,…υπόσχομαι  όμως οτι θα κάνω την βάφτιση!!

Με Εκτίμηση,
Γρηγόρης Μπάκας

skiathosvoice.gr

No comments:

Post a Comment