Saturday, April 27, 2013

H Ryanair υπόσχεται 10 εκατ. επιβάτες αν... δεν πληρώνει

Για «κανιβαλισμό» κατηγορεί την εταιρεία ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, καθώς επιλέγει αεροδρόμια στα οποία δεν επενδύει μακροχρόνια.

 

 

 

Τον «ασκό του Αιόλου» στην αεροπορική αγορά άνοιξε χθες η Ryanair, ευρωπαϊκή εταιρεία χαμηλού κόστους, παρουσιάζοντας πλάνο «διάσωσης του ελληνικού τουρισμού», σύμφωνα με το οποίο μπορεί να αυξήσει την επιβατική κίνηση στην Ελλάδα κατά 10 εκατ. επιβάτες τον χρόνο έως το 2016 με την προϋπόθεση ότι θα πληρώνει μηδενικά τέλη αεροδρομίων.

Μάλιστα, κατηγόρησε ως υπεύθυνο για τη μείωση της επιβατικής κίνησης στην Αθήνα τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών (ΔΑΑ) λόγω του υψηλού κόστους των χρεώσεων, ενώ ανέφερε ότι η Αθήνα συνεχίζει να μην επωφελείται από την ανάπτυξη της Ryanair, επειδή η διοίκηση του αεροδρομίου αρνείται να συνεργαστεί με την εταιρεία χαμηλού κόστους. Αμεση ήταν η απάντηση του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, η διοίκηση του οποίου κάνει λόγο για «κανιβαλισμό» της υπάρχουσας κίνησης από την εταιρεία καθώς επιλέγει περιφερειακά αεροδρόμια στα οποία δεν επενδύει μακροχρόνια.
Οπως επισήμανε χθες κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου που παραχώρησε ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της Ryanair, Μάικλ Κόλεϊ, για να αυξηθεί η τουριστική κίνηση θα πρέπει:
Να καταργηθεί το «σπατόσημο» στο αεροδρόμιο της Αθήνας για τα νέα δρομολόγια που θα ξεκινήσουν.
Να μειωθεί κατά 5 ευρώ το «σπατόσημο», το οποίο είναι σήμερα 12 ευρώ για τις χώρες εντός Ε.Ε. και 22 ευρώ για τις χώρες εκτός Ε.Ε.

Ο κ. Κόλεϊ, ωστόσο, δεσμεύτηκε ότι σε τρία χρόνια η Ryanair μπορεί να φέρει τέσσερα εκατομμύρια νέους επιβάτες στην Αθήνα, δύο εκατομμύρια στη Θεσσαλονίκη και τέσσερα εκατομμύρια στα υπόλοιπα αεροδρόμια. Παράλληλα θα δημιουργούσε 10.000 νέες θέσεις εργασίας φέρνοντας έως και 4,5 εκατ. επιβάτες ετησίως και αποφέροντας 4,5 δισ. ευρώ έσοδα, καθώς η εταιρεία εκτιμά ότι καθένας από τους ταξιδιώτες θα δαπανούσε στη χώρα μας περί τα 1.000 ευρώ.

 e-go.gr

No comments:

Post a Comment