Πενταπλάσιες αιτήσεις για την κάλυψη των θέσεων που έχουν προκηρυχθεί έχει δεχτεί η Fraport Greece μέσα σε διάστημα μόλις δύο εβδομάδων.
Για τις 500 θέσεις εργασίας έχουν κατατεθεί 2.500 αιτήσεις, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρίας Αλεχάντερ Τσίνελ, για τις οποίες, όπως αναφέρει συνέντευξή του στην κυριακάτικη έκδοση της εφημερίδας Die Welt, θα προσληφθούν μόνο Έλληνες.
Για τη λειτουργία των 14 ελληνικών περιφερειακών αεροδρομίων, η Fraport θα προσλάβει αποκλειστικά Έλληνες.
Μόνο μερικοί μετρημένοι στα δάχτυλα θα έρθουν από τη Γερμανία. «Οι απασχολούμενοι στα αεροδρόμια εργάζονται σκληρά, θέλουν να δημιουργήσουν και κάθε άλλο παρά παραιτημένοι είναι», είπε σε συνέντευξή του στην κυριακάτικη έκδοση της εφημερίδας Die Welt, o διευθύνων σύμβουλος της Fraport - Greece Αλεχάντερ Τσίνελ, ο οποίος μετακομίζει στις 4 Ιουλίου στην Αθήνα για να αναλάβει τα καθήκοντα της αναδιοργάνωσης και βελτίωσης των 14 περιφερειακών αεροδρομίων.
Τέλος Νοεμβρίου, η Fraport θα αναλάβει το πρώτο αεροδρόμιο και δύο μήνες αργότερα τα υπόλοιπα. Ανάμεσα τους συγκαταλέγονται τα αεροδρόμια της Θεσσαλονίκης και της Ρόδου, με περισσότερους από 4 εκατομμύρια επιβάτες το χρόνο το καθένα, όπως και άλλα μικρότερα όπως της Σκιάθου και της Καβάλας.
Έλλειψη ενδιαφερομένων κάθε άλλο παρά υπάρχει για τις 500 θέσεις εργασίας τις οποίες έχει προκηρύξει η Fraport-Greece. Μόνο τις περασμένες δύο εβδομάδες έγιναν 2.500 αιτήσεις για πρόσληψη, αν και θα παραμείνουν πολλοί από τους ήδη εργαζόμενους. «Κάνουμε προσπάθεια να παραμείνουν οι περισσότεροι δυνατόν», είπε χαρακτηριστικά ο Αλεξάντερ Τσίνελ στη γερμανική εφημερίδα. Οι συμβάσεις με εξωτερικούς παρόχους υπηρεσιών, όπως είναι η επίγεια εξυπηρέτηση και η ασφάλεια, θα διατηρηθούν, προσέθεσε.
Τέλος Νοεμβρίου, η Fraport θα αναλάβει το πρώτο αεροδρόμιο και δύο μήνες αργότερα τα υπόλοιπα. Ανάμεσα τους συγκαταλέγονται τα αεροδρόμια της Θεσσαλονίκης και της Ρόδου, με περισσότερους από 4 εκατομμύρια επιβάτες το χρόνο το καθένα, όπως και άλλα μικρότερα όπως της Σκιάθου και της Καβάλας.
Έλλειψη ενδιαφερομένων κάθε άλλο παρά υπάρχει για τις 500 θέσεις εργασίας τις οποίες έχει προκηρύξει η Fraport-Greece. Μόνο τις περασμένες δύο εβδομάδες έγιναν 2.500 αιτήσεις για πρόσληψη, αν και θα παραμείνουν πολλοί από τους ήδη εργαζόμενους. «Κάνουμε προσπάθεια να παραμείνουν οι περισσότεροι δυνατόν», είπε χαρακτηριστικά ο Αλεξάντερ Τσίνελ στη γερμανική εφημερίδα. Οι συμβάσεις με εξωτερικούς παρόχους υπηρεσιών, όπως είναι η επίγεια εξυπηρέτηση και η ασφάλεια, θα διατηρηθούν, προσέθεσε.
Τις μεγαλύτερες ελλείψεις στα 14 αεροδρόμια η Fraport - Greece θέλει να τις έχει καλύψει μέχρι την περίοδο αιχμής του 2017. Αμέσως μετά την ανάληψή τους θα επιδιορθωθούν οι εγκαταστάσεις υγιεινής, θα απλοποιηθούν οι διαδικασίες ελέγχου, παράδοσης αποσκευών, ο έλεγχος ασφαλείας, θα επιδιορθωθούν οι ηλεκτρονικοί πίνακες ανακοινώσεων και θα ανανεωθούν οι πινακίδες σήμανσης. «Έτσι θα καταφέρουμε να έχουμε ήδη τους πρώτους έξι μήνες επιτυχία», είπε ο κ. Τσίνελ.
Σε δεύτερη φάση σχεδιάζονται κατασκευαστικές εργασίες, όπως η επέκταση των τέρμιναλ των αεροδρομίων, νέα εστιατόρια και καταστήματα. Η Fraport έχει δεσμευθεί να επενδύσει εντός 48 μηνών 330 εκατομμύρια ευρώ.
Σε δεύτερη φάση σχεδιάζονται κατασκευαστικές εργασίες, όπως η επέκταση των τέρμιναλ των αεροδρομίων, νέα εστιατόρια και καταστήματα. Η Fraport έχει δεσμευθεί να επενδύσει εντός 48 μηνών 330 εκατομμύρια ευρώ.
Πώς θα κατανεμηθεί το προσωπικό
Aναφερόμενος στους εργαζόμενους ο Αλεξάντερ Τσινέλ έχει διαβεβαιώσει ότι η εταιρεία του δεν μπορεί να απολύσει κανέναν, γιατί οι περισσότεροι είναι υπάλληλοι δημοσίου. Όσοι θέλουν να συνεργαστούν με τη Fraport είναι καλοδεχούμενοι. Οι άλλοι θα τοποθετηθούν από το ελληνικό δημόσιο σε άλλες θέσεις. Μάλιστα τους έξι πρώτους μήνες θα δημιουργηθούν 500 θέσεις εργασίας. «Οι 500 συνεργάτες θα αποτελέσουν τον πυρήνα της ομάδας διαχείρισης των αεροδρομίων. Υπάρχουν κι άλλοι, όπως προσωπικό εδάφους για αεροπλάνα και επιβάτες, εστιάτορες, γραφεία ενοικίασης αυτοκινήτων, καταστηματάρχες και πάροχοι υπηρεσιών. Αυτοί θα παραμείνουν. Υπό κανονικές συνθήκες θα αναλάβουμε τα συμβόλαιά τους. Έτσι, στο τέλος της διαδικασίας ιδιωτικοποίησης περιμένουμε αύξηση της απασχόλησης».
Η κοινοπραξία Fraport - Κοπελούζος προγραμματίζει επενδύσεις ύψους 330 εκ. ευρώ για τα πρώτα 4 χρόνια. Για τα υπόλοιπα 36 χρόνια, θα συνεχίσει τις επενδύσεις σε υποδομές ανάπτυξης, συντηρήσεις και ανακαινίσεις με το συνολικό ποσό να ξεπερνά το 1 δισ. ευρώ. Τα 3 περιφερειακά αεροδρόμια στη Θεσσαλονίκη, την Καβάλα, το Άκτιο και τα άλλα 11 σε νησιά (Χανιά, Κέρκυρα, Κεφαλονιά, Ζάκυνθο, Ρόδο, Κω, Σάμο, Μυτιλήνη, Μύκονο, Σαντορίνη, Σκιάθο), θα αλλάξουν μορφή, θα γίνουν σύγχρονες πύλες εισόδου για πάνω από 24 εκατομμύρια επιβάτες, σε μια χώρα που έχει αναγάγει τον τουρισμό σε βασικό πυλώνα ανάπτυξης.
Πηγή: taxydromos.gr
No comments:
Post a Comment