Friday, March 2, 2012

Π.Μαρκάκης: Δεν αποχωρώ από τον ΛΑΟΣ


Δήλωση του βουλευτή Μαγνησίας με αφορμή σχόλια σε blogs



Με αφορμή σχόλια σε διάφορα blogs που εικάζουν την έξοδό του από το Λαϊκό Ορθόδοξο Συναγερμό και την προσχώρησή του στη Νέα Δημοκρατία, ο βουλευτής Μαγνησίας του ΛΑΟΣ, κ. Παύλος Μαρκάκης προχώρησε στην παρακάτω δήλωση:


«Ανυπόστατη και χωρίς αντίκρισμα είναι η παραφιλολογία που αναπτύχθηκε τις τελευταίες ημέρες σχετικά με τη δήθεν πρόθεσή μου να αποχωρήσω από τις τάξεις του Λαϊκού Ορθόδοξου Συναγερμού και να προσχωρήσω στη Ν.Δ μετά τα δήθεν μηνύματα ότι «η έδρα στη Μαγνησία διαφαίνεται χλωμή με τον ΛΑ.Ο.Σ.».

Πιστεύω ακράδαντα ότι στις επερχόμενες εθνικές εκλογές, οι πολίτες της Μαγνησίας θα συνεκτιμήσουν το έργο και την προσφορά μου στο Νομό μέσω της βουλευτικής μου ιδιότητας τα τελευταία δύο χρόνια και θα με τιμήσουν με την ψήφο τους, εκλέγοντας έναν εκπρόσωπο στο Κοινοβούλιο από την πτέρυγα του ΛΑ.Ο.Σ. Πιστεύω ότι η στάση που έχω κρατήσει σε όλο αυτό το διάστημα, δεν απογοήτευσε τους συμπολίτες μου, ούτε και έχω πράξει κάτι που εξαιτίας του θα πρέπει να ντρέπομαι που ανήκω στην παράταξη αυτή.

Πιστεύω ότι τα ποσοστά του ΛΑ.Ο.Σ στην Μαγνησία θα διπλασιαστούν.

Συνεπώς, ουδένας λόγος αποχώρησής μου από τον ΛΑΟΣ συντρέχει, αντίθετα θεωρώ ότι περιβάλλομαι από εμπιστοσύνη τόσο από τον πρόεδρο του Κόμματος, Γ. Καρατζαφέρη όσο και από τους συμπολίτες μου, τους οποίους δεν θα μπορούσα να καμία περίπτωση να προδώσω με την στάση και την συμπεριφορά μου, προκειμένου να «διασωθώ».
Τέτοιες διαρροές δείχνουν τον πανικό που έχει πιάσει τη Νέα Δημοκρατία μετά την «τύχη» που της επιφυλάσσουν οι Έλληνες μετά την ψήφιση του δεύτερου Μνημονίου και απεγνωσμένα ψάχνει για συνενόχους…

Δηλώνω ρητά και κατηγορηματικά ότι προτιμώ τον (πολιτικό) «θάνατο» από την ατίμωση».

Γράφει: magnesianews.gr

No comments:

Post a Comment