Tuesday, July 14, 2015

Γιάννης Σπαλιάρας: «Είμαι στη Σκιάθο, που είναι το αγαπημένο μου νησί και θα είμαι εδώ το μεγαλύτερο διάστημα»

Έχει βάλει ποτέ τη δουλειά πάνω από τη προσωπική του ζωή ο Γιάννης Σπαλιάρας;
«Κάποιες φορές ναι, αλλά γενικά είναι δυο πράγματα που τα έχω χωριστά στο μυαλό μου. Ένα σίριαλ έχει πολλές απαιτήσεις και είναι κάτι που το κάνω με πολλή αγάπη. Είναι δύσκολο να συνδυάσεις τη δουλειά και να έχεις μια ισορροπημένη σχέση, έχοντας να αντιμετωπίσεις και το θέμα της απόστασης. Πολλές φορές, βέβαια, η απόσταση αναζωπυρώνει μια σχέση», λέει στο 7 μέρες tv. Όσο για τα καλοκαιρινά του σχέδια; «Είμαι στη Σκιάθο, που είναι το αγαπημένο μου νησί και έχω μια επιχείρηση, οπότε θα είμαι εδώ το μεγαλύτερο διάστημα. Όλα είναι κοντά και πας παντού με τα πόδια. Είμαι πάντα αισιόδοξος στη ζωή κι έτσι θέλω να βλέπω και την κατάσταση τώρα. Το να μεμψιμοιρούμε και να είμαστε συνέχεια μέσα στην γκρίνια δεν βοηθάει κανέναν».


Πηγή: http://www.gossip-tv.gr/

No comments:

Post a Comment